Sans activité sexuelle : Solution ???

Accueil Forums Amour – Amitié – Relation Sans activité sexuelle : Solution ???

5 sujets de 1 à 5 (sur un total de 5)
  • Auteur
    Anonyme
    Inactif

Bonjour!
    Je suis un jeune homme (trop jeune pour ne plus avoir d’activité sexuelle )
    Je sors avec ma petite amie depuis plusieurs année de cela. Avant c’était kool du point de vue sexuelle mais maintenant, elle semble ne plus avoir d’envi ni de désir.
    Je n’ai pas envi de la tromper mais je ne veux plus de cette situation (genre 1 fois / mois ou 2 fois / trimestre ). Elle est satisfaite de cela, mais moi NONNN!!! C’est l’enfer !!!

Vos solutions ???

Dès fois, j’ai envi de chercher ailleurs et me satisfaire là-bas ou de trouver une femme pour des relations discrètes (purement physique et sexuelle pour combler mes envies).

Anonyme
    Inactif

Demande lui pkoi elle ne veut pas. Elle a peut-etre subi des agressions sexuelles avant non ? pas avec toi mais avec un autre. Souvent c’est la cause. Parle avec elle avant de faire des betises. Si tu es resté aussi longtemps, c’est que tu l’aimes vraiment donc fais l’effort d’aborder le problème avec elle.

Anonyme
    Inactif

et si jamais tu étais un mauvais coup ? si jamais tu ne sais pas la faire jouir ? c’est peut-être ça aussi le problème ?

Anonyme
    Inactif

Zaho vehivavy.Ny ahy,izy no tsy maharaka. Taloha aho tezitra be, manontany tena hoe inona ny antony, dia tamin’izay miady foana zahay satria izy mantsy naleony ny mijery @ sary reny sipa makorely reny nefany zaho manjakely (tsy matavy tsy mahia, no sady vodivodiana,tsara tarehy) ! Amin’izay koa izy sahy maniraka anahy mandeha mividy zavatra mba hahafahany hikitika ny zavany! Ny fahitako azy aloha dia hoe kamo hanao e satria izy avy miasa dia sady déprimé no sady voan’olona izy tamin’ny mbola kely dia hafahafa ny rapport-ny amin’ny firaisana ara-nofo.Teneniny hoe « primitif » hono ny olombelona,mila manao ,tsy misy hasina hono ny olombelona. Taloha aho naka sipa .Fa nohon’ny tsy tiako lay maka sipa dia aleoko mikitika ny ahy (si vous voyez ce que je veux dire). Dia aho tsy miandry na inona na inona avy aminy fa lasa stoique be. Dia efa ela zahay no tsy nanao.Indraindray aho manontany azy hoe mila nonona ve (lol), amizay mora vita.Dia zay no ataonay.
    Anontanio azy zay tiany.Dia raha resaka hoe « voaolana » ,misy olona voaolana tia manao be ,misy lasa manana rapport hafahafa (schizo parfois) amin’ny firaisana ara-nofo.Misy koa mantsy vehivavy tsy tia ka aza mieritreritra hoe avy aminao lay olana.Satria, izy tsy mahay mampiakatra ahy an-danitra kanefa za tia manao aminy foana. Ny tondroko no mahay. Donc ça ne veut rien dire.

Anonyme
    Inactif

j’adore ce site!!!! on peut parler de tout ici

5 sujets de 1 à 5 (sur un total de 5)
  • Vous devez être connecté pour répondre à ce sujet.
error: